Informacje ogólne

Informacje dla Klientów

Odczyt wodomierza


Wodomierze główne odczytywane są przez pracowników Spółki co 2 miesiące, według ustalonych, powtarzalnych tras.

Odczyty wykonywane są w dni robocze. Każdy odczytywacz na życzenie Klienta winien okazać legitymację służbową ze zdjęciem oraz upoważnienie do wykonywania odczytów podpisane przez Prezesa Spółki.

 
 

Jeżeli odczytywacz nie zastanie Klienta w domu, to zostawia powiadomienie. Prosimy wówczas o podanie nam aktualnego odczytu wskazań wodomierza wg wybranej przez Państwa formy kontaktu:

 
 
telefonicznie pod numerami:                                                                                        
/17/ 8509675
/17/ 8509641
/17/ 8509631
/17/ 8509605


lub osobiście w siedzibie firmy:

Dział Zbytu

pok. 204-205

pon-pt w godz: 7-15 

 

 
Przed wykonaniem telefonu prosimy o przygotowanie numeru klienta z faktury.
 
Odczytywacze Spółki nie pobierają od Klientów wpłat gotówkowych za wodę lub ścieki!